tisdag 20 januari 2009

Tidig morgon...



Men det e lika bra att vänja sig att kliva upp halv sex pga att jag ska göra det onsdag-söndag så varför inte börja idag?? Men vette fan va jag ska göra nu....jag ska ringa kl 8,00 till veterinären och höra vad såren berodde på.


I går var jag i stan och fixade lite grejjor och det känns som det mesta kommer lösa sig och innan jag skulle in och lyssna på hälsa så var kag ute och gick med lilla Eddie. Eddie är min kusins ex hund som hon sköter på dagarna när han jobbar. jätte söööt. Min kusin var i gruppen före min så det var därför jag var ute och gick med honom. :)


Hälsa grejset var inte så lärorikt men hon skulle ha en mer ingående någon annan dag så jag skrev upp mig om jag inte jobbar så varför inte?


Mormor kör mig till Hudik på Onsdag hon är en Ängel! Älskar dig Mormor!


Kvällen spenderades med en kompis, vi kollade på tv och drack lite vin...


jag fattar inte jag har börjat dricka vin på dagar man igentligen inte ska dricka men skit samma om jag vill dricka 2 glas rödvin en måndag ska väll fan ingen bry sig. Eller som förra veckan så drack jag och Rosi så vi blev rejält lulliga men vi hade det mysigt och det var juh inte någon såndär ja nu ska vi dricka oss fulla! Utom gu va gott med vin och spela lite kort!


Och igår var det lixom vi tar 2 glas och snackar en massa skit!


JAg tyckte det var super mysigt iaf!




nu ska jag hitta på något annat iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

jo..det är lite tjatigt!
ok.. skönt att ha nåt att jobba iaf! Är det ritva du har som chef på kommunen va?