fredag 3 april 2009

Gustaf!

Snart ska jag gå i väg och hämta Gurra på Dagis! :) Är inte så lång bit att gå och solen skiner så det är bara att passa på att hämte honom med vagnen....Han kommer bli så glad!! =) Kört Lilla Gimlin har jag gjort idag oxå...gick jätte bra! Han är så söt!
I kväll blir det fullt hus med an massa ungar ska bli kul... och sen blir det att hämta mina Mary Kay grejor som kom i dag...:) Är så glad!

Lite förnyelser om mig...
*Kommer inte dricka en droppe alkohol på ett år minst..:)
* Är hudvårdskonsult
* Har Börjat med GI
* Är så singel man kan bli...
* Och jag älskar livet just nu!!!!


Kanske blir mer skrivände i helgen vem vet.....
men en sak vet jag att jag ska hämte Gurra nu så han slipper dagiset!!!:)



Puss allihopa!!

2 kommentarer:

Sara sa...

Blir galen på din telefon (eller det kanske är min det är fel på), försökte ju ringa dig men gick inte så bra så skriver det här istället: GRATTIS!! Ska hem 1-3 maj, ses då? Puss på dig älskling<3<3

Jesa sa...

nja, vet inte, det är ju rattväxel på bilen å den har ju i stort sett stått sen -62, så werner vill inte att vem som helst ska köra, eftersom det är första åkturen med den.. annars hade du nog säkert fått köra =)