torsdag 24 september 2009

Seg

Ja jag är seg att skriva här.

Idag börjar livet som "mamma" är i Närby hela weekenden och sköter mat,ungar och allt som hör det till:) Det är så mysig att vara där ute. Känner mig hemma! :) Sov där i natt och i går när jag kom blev Gurra så glad han kom springade och slängde sig upp i min famn och krama/pussa på mig i evigheter! Han är såå söt! Älskar verkligen den grabben! Jag skulle älska att ha en sådan lillebror, visseligen ser han mig som en syster och jag han sopm en bror men vi är juh inte det. Jag skulle vara stoltast i världen att han som en lille bror! :) Men alla verkar inte se det så.

Ja Basse åker på fredag :( *gråter* Ja det är tråkigt men jag får träffa han igen nästa höst! Den hästen kom verkligen in hjärtat direkt! Och kommer finnas där alltid.

Nej nu ska jag ha lunch....:)

Inga kommentarer: