måndag 28 september 2009

Trött.

Efter en tuff weekend så är jag helt slut....
Fredag blev det mys med tacos och sen åkte jag och jobbade på tranan och det gick super och roligt hade jag och Karin! :) Hem och somande kl 03:30.
06:30 lördag morgon stog Gustaf vid sängen och ropade Mimmi! Åka bada NU! Jag kollade åå klockan och sa nej inte än det öppnar inte förän kl 10! Han lyckades iaf få mig till tv rummet så jag la mig och halv sov där till nio ungefär. Gustaf brukar sova länge på morron men inte nu när jag behövde...:( men men han e go! Vi åkte och bada ca 4 timmar sen när jag kom hem så mådde jag inge vidare (förmodligen magsjuka) så det blev att sjukanmäla sig. sen var jag däckad resten av kvällen. och Gurra somande tidigt. JAg också. Sen var jag upp kl sex och fodrade hästarna och sen la jag mig en stund väckte ungrana vid 8 och sen var det fullt upp, trav i gävle. Gick åt skogen men vi hade en trevlig dag, och på kvällen blev det lite hårfärgning. haha... blev ingen skillanad i mitt hår men men..

Idag är det challange day, vi får frukost,fika och mat av jobbet om vi jobbar hela dagen. :) och det är man rätt duktig på. :)

Nä nu ska jag jobba lite mer...

Inga kommentarer: