måndag 19 oktober 2009

091019

Helgen var ok. Mys fredag kväll och promenad (i mina skor med klack, inte det bästa men det gick) Sov till halv 12...fattar inte att jag kunde sova så länge sen hem och fixa Calle och åkte till banan! Gick skapligt. Men när han fick sällskap gick han super. Så nu på söndag är det premie i Bollnäs och jag kör :) Ska nog gå bra om han inte stannar nu då....haha... :P Men det tror jag inte. Sen på kvällen blev det barnvakt och sen jobb på sport in det gick bra för mig och Elin. Sen blev det köra hem Karin och sova i Söderhamn. Söndag sov vi till halv 12 igen! *oops* (fan vad jag kan sova ibland) Sen blev det hem och fixade med pållarna och sen umgås med Shaggy. Sov i Söderhamn igår med. Men somnade väll inte för än 4. Kunde verkligen inte somna... Så nu sitter man på jobbet och är lite trött...men det ska nog gå bra ändå...


Hörs!

Inga kommentarer: