onsdag 7 oktober 2009

Onsdag 091007

Då var det onsdag igen! Schemaläggning ikväll kul! :) Sista som jag är med och tar pass ,på ett tag!
Jag längtar tills Funäs vill bara härifrån, egentligen inte med jag vill i från mina föräldrar resten får gärna följa! :) Kommer sakna vissa stunder med en viss person men förmodligen kommer den upp och hälsar på. Men vem vet?
Idag blir det lunch med Maria det var ett tag sen jag träffade henne ska bli kul och prata en massa skit! :) :P
I kväll åker jag till Lina innan Schemat. Och umgås med henne. Blir inte så mycket med det längre tyvärr! Menjag ska försöka ändra mig!
Och snart ska jag och Käck flytta hem Sara från Norge! Någon mer som vill Hjälpa??? Fast vi klara nog oss på 3 men alltid kul med fler som sällskap!

Nej nu ska jag jobba vidare! Vi hörs!

1 kommentar:

lina sa...

när ska ni flytta henne?