torsdag 19 november 2009

Torsdag 091119

Då var det Torsdag igen! Snart helg och sen är jag ledig en vecka! Tjohoo!

Så här ser min kommande vecka ut

Fredag: Jobb TP 8-16 Jobb, Jobb Sport In 22:30-02:30
Lördag: Vara med Hästarna
Söndag: Vara med Hästarna
Måndag: Åka till funäsdalen kolla boende skriva papper mm.
Tisdag: Vara med hästarna
Onsdag: Bada med Gustaf ?? Fixa med hästarna
Torsdag: Kanske fjollträsk och erotic mässan
Fredag : Shoppa i Gävle med Lina och Sara Jobb på Sport in 22:30-02:30
Lördag: Barnvakt i Närby. Julskyltning i skärså och sen jobb på Tranan 22:30-02:30
Söndag: packa det sista och sen drar vi på måndagen. :):)


Ja så ser min resterande vecka ut och nästa vecka :)


I går blev det umgås med Underbara Lina och jag
provade hennes spikmatta....Känns som jag har en helt
ny rygg! Så nu vet jag vad jag vill ha i julklapp en spikmatta!


Inga kommentarer: