torsdag 23 juli 2009

Östersund i helgen som var...

Helt underbar helg i Östersund hade jag! Vi åkte Torsdag och kom hem Söndag kväll. :) Joline Gick bra på Söndagen 27,6 men blev tyvärr bara 3:a hon var super suktig min lilla tjej! :) Och på fredagen gick det inge vidare jag hade inte skott på henne från hon hade vart på betäcknings å hon hade ont i fossingarna och sprang på den dåliga tiden 45 men men ....det var mitt fel och inte hästens...
Helgen var super och vi hade super kul tack alla underbara som gjorde denna helg!

Jag har haft vagn på Lillen och det går siper bra han är så cool. Coolare häst har jag nog inte mött. Han bara jobbar i form och bryr sig inte om stona som vi går förbi...visst säger han att han finns men sen är det bar och han fortsätter jobba på...:) Sååå Stolt! :D

I kväll ska jag köra Joline, Lillen och rida eller tömköra Basse och sen kommer jag Nog köra calel också...fullt upp...;) Så himla kul!

I natt sov jag i Närby och var barnvakt år Gurra...:D Så himla roligt grabb! :) Love him! :)

I morgon börjar Bergviksmarknaden...blir väll dit och kolla lite iaf. och sen på Lördag personalfest med Tranan ute hos Thomas! :) Ska bli roligt fast man inte får dricka...

Näe nu ska jag väll forstsätta jobba fast det inte finns inget att göra.


Puss å hej leverpastej!

Inga kommentarer: