måndag 3 augusti 2009

Träningsvärk

Red för Lotta igår på Basse. Basse skötte sig perfekt och Lotta frågade vad jag hade gjort med hästen...Han var som ombytt tyckte hon. Stog still och var lugn. Jag blev såklart superglad när hon sa det för då vet jag att jag har lyckas då honom lugn iaf...*tjohooo*
Min sits är väll inte den bästa men det blir bättre och Basse gör allt rätt hela tiden..:) Det är jag som stör honom i bland men han e så snäll och accepetear det.
Men i dag har jag träningsvärk...Lotta kör super hårt med en och det gillar jag..:)

I går så börjar jag skruva upp hyllor i stället så vi får undan alla täcken..:) Mamma Mockade medans jag la in täckerna och det blev så bra..:) Bild kanske kommer senare om jag kommer i håg...:P

Idag är hovslagaren hos oss och det behövs..:) Ska köra Jolien när jag kommer hem och gå ner och pyssla/tömköra Lillen sen. Han bor hos grannen nu och det funkar super bra med hennes Jojo....:)

Ja ja vi hörs!!:)

Inga kommentarer: