onsdag 12 augusti 2009

Joline 52 dygn

Joline är inne på sin 52:a dygn som dräktig...magen har blivit en bebis mage...hmm...lika som förra gången hon var dräktig. :) Längtar verkligen!! :)
Joline har motioneras sig själv dom 2 senate dagarna. Mamma kör i hagen med Amazon där vi har en 500m bana. Mamma kör i en timme ungefär i skitt och trav och Joline går/springer efter hela tiden...JAg tror jag har en träningsnarkoman till ponny för hon körs på morgonen av mig och sen följer hon ändå med mamma och Amazon...:)



Måste tyvärr sluta skriva mamma ringde och berättade att Basse är skadad och har ett stort sår i huvudet. =( vet inte hur allvarlig det är.

2 kommentarer:

Sara sa...

Usha, hoppas det går bra med han.

SV: Längtar som bara den jag med:) Älskar och saknar dig massor *kärlek*

camilla sa...

Svar JA! Helios ÄR pigg.. + att han var hingst till han var 8år. Men som sagt, det är liksom hans personlighet, han kommer nog alltid att vara så antar jag. =)